Kies een land
Nederland
Spanje
Duitsland
Tsjechie
Kies een regio
Kies verblijfsduur
Week
Midweek
Weekend
2 weken
Aantal personen
1 persoon
2 personen
3 personen
4 personen
5 personen
6 personen
7 personen
8 personen
Meer dan 9 personen

Klantenservice

Is iets niet duidelijk voor u tijdens het zoeken op de website? Of komt u bij het reserveren iets tegen dat verbeterd kan worden?  Breng ons daarvan op de hoogte! Dan helpt u mee aan de verbetering van ons product en onze service. U kunt uw opmerkingen per e-mail sturen . Ook kunt u een brief sturen naar Van Essen Recreatie, afdeling Klantenservice,Touwbaan 80,3841GA, Harderwijk.

Klacht over totstandkoming overeenkomst
Hebt u een klacht met betrekking tot de totstandkoming van een overeenkomst? Meld deze klacht binnen één maand na kennisname van de feiten waarop de klacht betrekking heeft, bij ons. Wij geven uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht schriftelijk een inhoudelijke reactie.

Klacht over de accommodatie
Komt u tijdens uw verblijf in één van onze accommodaties iets tegen wat voor verbetering vatbaar is? Neem dan direct contact op met de reisorganisator / leverancier. De contactgegevens kunt u vinden in het reisbescheiden. Houd rekening met de geldende voorwaarden van de reisorganisator /leverancier en met onderstaande algemeen geldende bepalingen:

• Indien u tijdens uw verblijf onjuistheden of onvolkomenheden constateert of klachten hebt over de accommodatie, neem dan direct contact op met de verhuurder, beheerder of sleutelhouder. Onderneemt deze geen of onvoldoende actie, neem dan direct contact op met de reisorganisator / leverancier. De contactgegevens vindt u in uw reisbescheiden.

• Zorg dat u aan de meldingsplicht en klachtenrapportage hebt voldaan. Wanneer de reisorganisator / leverancier niet in de gelegenheid is gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan het eventuele recht op schadevergoeding dienovereenkomstig worden beperkt of uitgesloten.

* Op onze diensten is het herroepingsrecht uitgesloten.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en inclusief boekingskosten (30 euro). U kunt betalen via Ideal,creditcard of internet bankieren.

Zijn uw klachten niet naar tevredenheid opgelost, u kunt uw klacht kenbaar maken bij de geschillencommissie van Thuiswinkel www.sgc.nl.Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: //ec.europa.eu/consumers/odr/.

Bij een boeking via eenvakantiehuisje.nl komen twee overeenkomsten tot stand. Een bemiddelingsovereenkomst met eenvakantiehuisje.nl en een huurovereenkomst met de verhuurder van de vakantiewoning.

Op deze overeenkomsten zijn verschillende algemene voorwaarden van toepassing; op de Bemiddelingsovereenkomst de Algemene voorwaarden Thuiswinkel en Boekingsvoorwaarden. Op de huurovereenkomst de Huurvoorwaarden vakantiehuizen.

Download hier de Boekingsvoorwaarden, Algemene voorwaarden Thuiswinkel en Algemene huurvoorwaarden Vakantiehuizen